SEO Dizajn, Srbija 0641700992 optimizacija


 

DIZAJN (odnos dizajn-marketing)

 


Danas je dizajn ambalaze vise od umetnosti. Za to je mozda najvise zasluzan Endi Vorhol (Andy Warhol) , koji je inace odigrao veliku ulogu u komercijalizaciji umetnosti i njenoj transformaciji u medij masovne komunikacije.

Sta je bitno za dizajn ambalaze?


Funkcionalnost u dizajnu. Dizajn je naravno primenjena umenost, i kao takav mora da ispuni neke zahteve koji se postave pre dizajniranja. Ne mozemo osmisliti tetrapak za sok koji je takvog oblika da je sipanje soka iz njega postaje prava nocna mora.

Cena.Treba voditi racuna o tome koliko ce kostati proces izrade pakovanja. Ako su troskovi pakovanja preveliki u odnosu na dobitak od prodaje, gubi se svrha tog pakovanja sa ekonomske tacke gledista. Recimo da osmisljamo kutiju za brend cipela. Ako je to low cost brend, i sama kutija mora biti da se uklopi u neku nizu cenu. Bilo bi besmisleno i finiansijski gubitak da se na izradu kutije potrosi pravo bogatstvo.

Emocija. Prvi pogled na pakovanje treba u nama da izazove neku pozitivnu emociju, i zelju za posedovanjem tog proizvoda. Takodje, potrosnja treba da oseti povezanost, identifikaciju sa proizvodom. Ako se radi o kozmetickom proizvodu namenjenom zenama, pakovanje treba da bude lepo, da asocira na tu osobinu, budeci u nama divljenje i zelju da na neki nacin upijemo tu lepotu konzumiranjem tog proizvoda.

Karakter. Ambalaza mora da se izdvaja od konkurencije. I ne samo to, mora da nas ubedi da je bas taj proizvod bolji od svih drugih koji stoje do njega na polici. To nije lak posao jer konkurencije ima mnogo, a ljudi su prezasiceni advertajzingom i vizuelnim porukama.



SEO optimizacija i dizajn sajta
 
 

 

 


web marketing Srbija 2013

Google optimizacija sajta: kako?





dizajn logotipa - knjiga standarda


I proizvodima treba imidž. Slika, ideja a najčešće emocija sa kojima potrošači mogu da povežu baš taj proizvod. Nešto što če ga izdvojiti, onako, na bum, iz mase drugih, nešto što proklamuje da ga moramo imati, i to ako ne odmah, onda što pre.

Zamislite da ne postoji dizajn ambalaže, da se sve prodaje u jednoličnim kutijama, bez logoa, boja, raličitih ispisa i slogana. Zamislite ogromne supermarkete kao bezbojne i bezlične hangare pune tih isto tako bezličnih kutija. Kako bi ste se ikada odlučili između proizvoda A i B?

Da li bi onda poželeli da kupite nešto što vam nije apsolutno potrebno? Šta bi vas na to navelo?



 


 



SEO - kako se radi?


Kako se radi SEO optimizacija sajta?.



 

dizajn i web
            marketing




SEO
            optimizacija web sajta marketing











SEO kontakt: 064 1700992


Dizajn SEO i marketing reference - sta nasi klijenti govore o nama



 

Google optimizacija i dizajn sajta