SEO kopirajter, Beograd, web marketing usluge


 

Optimizacija sajta - profesija SEO kopirajter

 


Šta je SEO copywriting i kako ga efikasno koristiti?


1.       Kvalitet je bitan! Kvalitet je UVEK bitan…. Bez kvalitetnog pisanja i sadržaja, SEO copywriting neće ispuniti svoju svrhu. Bez obzira koliko ključnih reči koristite u tekstu, loš kvalitet teksta vas neće dovesti do željenog rezultata. Sadržaj teksta mora da ima smisla i određenu dubinu, kao i da bude informativan. Poželjno je da tekst bude i dovoljno dugačak. Istraživanja su pokazala da one web stranice koje se najbolje rangiraju na Google-u imaju najmanje 2.000 reči. Međutim, nemojte pisati pisanja radi, odnosno da bi ste popunili kvotu od 2.000 reči. To je kontra-produktivno. Sigurni smo da ne želite da tekst zvuči neprirodno i isforsirano, već ubedljivo i atraktivno. Naravno, postoje i stručnjaci koji tvrde da Google nije briga za broj reči. Bez obzira kojeg ćete stručnjaka poslušati, opšti savet je da tekst ima najmanje 500 reči. Smislenih reči!

 

2.       Pišite za ljude, optimizujte za robote – kaže jedan od gurua SEO copywriting-a Henrik Bondtoft. To znači da morate da “služite dva gospodara” – osobe koje će pročitati vaš tekst i pretraživače koji će tekst smatrati dostojnim visokog ranga. Kako da ovo postignete? Tako što ćete napisati zanimljiv tekst i strateški raspodeliti ključne reči u njemu, tj. u naslovu, podnaslovima i samom tekstu.

 

3.       Pažljivo birajte ključne reči – Wordstream ima besplatnu aplikaciju koja će vam sugerisati koje ključne reči bi trebali da koristite u svom tekstu. Inače, Wordstream ima bazu podataka koja sadrži skoro TRILIJARDU ključnih reči. Ili drugi način je da dobro i duboko razmislite koje ključne reči najbolje opisuju proizvod ili uslugu o kojima pišete i koristite te ključne reči. Google će loše rangirati one web stranice koje imaju nekvalitetan sadržaj, a mnogo ključnih reči.

 

4.       Pišite podjednako o osobinama, kao i koristima određenog proizvoda – Ukoliko se skoncentrišete samo na opisivanje osobina proizvoda, a ne dodate „emotivnu komponentu“, odnosno korist koju će kupac imati od tog proizvoda, možete biti sigurni da se taj proizvod neće sjajno prodavati.

 

5.       Vaš tekst treba da bude primećen, a posetioci sajta bi trebali da žele da ga dele sa drugim ljudima – a najbolji način da to postignete jeste da koristite Google+, Facebook, Twitter, Linkedln. Na ovaj način, broj ljudi koji će videti vaš tekst će rasti, a samim tim i njegova relevantnost i popularnost.

 

I na kraju još jedan vrlo bitan savet – Google prvo primeti NASLOV vašeg teksta zato se potrudite da on zvuči prirodno, taze, originalno i naravno da sadrži ključnu reč(i).



 

SEO optimizacija i dizajn sajta
 

SEO optimizacija i borba za bolju vidljivost sajta


 

 


web marketing Srbija 2013



internet marketing: Google+












 


 



SEO optimizacija sajta koliko kosta,  kako se radi?





 

dizajn i web
            marketing


Kako izabrati pravu agenciju za SEO, na sta treba obratiti paznju?

SEO
            optimizacija web sajta marketing











 kontakt: 064 1700992






 

Google optimizacija, povoljne cene optimizacije, razvoj web marketing, social media, SEO strategije